Firemní trička pro lepší mezilidské vztahy



Mezilidské vztahy jsou tím zásadním, co promlouvá do úspěchu v jakékoli pracovní činnosti. Jestliže lidé ve firmě táhnou pomyslně za jeden provaz a záleží jim na dobrém jménu společnosti, ve které pracují, pak má takové podnikání velkou šanci na úspěch. Není to pouhá fráze, je to osvědčená životní moudrost a čím více lidí si ji uvědomí a bude se jí řídit, tím lépe na tom bude celá společnost. Dobré mezilidské vztahy mohou zasáhnout různá pracoviště, například kanceláře, sklady a třeba i pracovníky na stavbě. K dobré firemní kultuře také mohou přispět dárkové reklamní předměty a mezi nimi i firemní trička promodarky.cz. Ta mohou být opatřena potiskem, ale nejen pouhým firemním logem, nýbrž koncepce potisku může být pojímána poněkud netradičně.

bílé tričko

Jména či přezdívky zaměstnanců. Představte si, že k vám dorazí firma, která bude provádět rekonstrukci bytového jádra. Vy budete na místě přítomen kvůli některým technickým detailům a budete komunikovat s firemními zaměstnanci. Jestliže každý z nich bude mít na sobě pracovní oblečení, například tričko, které bude opatřené vytištěným jménem či přezdívkou, můžete každého oslovovat jménem, což může podpořit lepší vztahy i mezi vámi a lidmi na staveništi.

muž v tričku

Trička dle zálib. Zaměstnanci mohou obdržet jako dárek trička s potiskem, který je zaměřen na zájmy a záliby ve volném čase. Těmi se více poodhalí nitro každého zaměstnance, což může být prospěšné při komunikaci jak mezi zaměstnanci samotnými, tak i firemními klienty či hosty. Potisk by mohl být koncipován například tak, že letecký modelář bude mít na tričku fotku svého nejoblíbenějšího leteckého modelu. Milovnice květin a pěstitelka orchidejí může mít na tričku fotku svých vypěstovaných rostlin, cyklista a hráč volejbalu budou mít na tričkách jízdní kolo a volejbalový míč atd. Není to žádný negativní zásah do soukromých dat (podobně jako veřejně víme, že prezident Petr Pavel je vášnivý motorkář) a přitom se jedná o více otevřenosti vůči okolí, která může mít pozitivní vliv na kontakt s lidmi ve firmě i mimo ni.