Ovšem na druhou stranu je také pravda to, že většinu věcí viděných očima, vyhodnocuje náš mozek, který nás umí někdy docela dobře ošidit. Zde také někde se tvoří to, čemu se říká, že je to hezké nebo škaredé. A pozor, právě zde je to jablko sváru, protože ne každý má stejný názor. Každý mozek je v tomto případě drobátko odlišný. Dejme tomu, že diváci vidí modrou kostku na žlutém ubruse. Naprosto všichni to vidí stejně, pokud nemají poruchu vidění barev, ale ne všem se to musí líbit. A tady je ten zakopaný pes. Pokud chceme někomu něco nabídnout, a je jedno co to je, musí se mu to vizuálně zalíbit.

Jinak tu věc od nás chtít nebude. Přesně takto funguje například reklama, která musí zaujmout oko diváka, a to i tehdy, když výrobek není nikterak zajímavý. Zde je pole otevřené pro různé reklamní agentury a jejich designéry či grafiky, kteří mají za úkol navrhovat například reklamy tak, aby zaujaly. A že to není zrovna jednoduché, o tom by právě oni mohli psát romány. Protože někomu se líbí modrá a jinému žlutá. Co s tím? Je na nich, aby to nějak vyřešili. Zadavatele to vcelku tak moc nezajímá, jemu jde především o zvýšení tržby za to, co nabízí. A je jedno, zda je to nějaký druh zboží, nebo jsou to nějaké služby.

Všude se musí vydělávat, jinak takové podnikání ztrácí smysl a může se to rovnou zabalit. Takže takový člověk, který má firmu a chce, aby vydělávala, musí oslovit nějakou agenturu, aby jim to přes reklamu zařídila. A to je jádro pudla. Protože ne každá má takové grafiky a další lidi v kolektivu, aby odvedli dobrou práci. Tento problém grafické studio Zlín Imperialmedia naštěstí vůbec nezná, protože oni dokáží naprosto všechno, a nejen zrovna reklamy. I když ty umí také. Ale mohou vám vyrobit lákavý obal na sušenky, stejně jako navrhnout design nového automobilu. Pokud to tedy chcete někam dotáhnout, měl byste kliknout na odkaz a tím se s nimi spojit.