Z Evropské unie často slyšíme, že se otepluje planeta v důsledku nadměrného vypouštění oxidu uhličitého do ovzduší. Má to oteplovat planetu. Podle mnoha vědců je údajně jasné, že člověk mění klima. Jenže ose měnilo i bez moderních technologií a bez moderní činnosti člověka. Nicméně to EU vůbec nevadí a tlačí nás do toho, aby celá Evropa neprodukovala žádné emise. Že to nejde? Že je to příliš odvážné, nereálné a v neposlední řadě extrémně drahé? Je to skutečně tak. Už teď se celá řada států obává důsledků spojených s touto ideologií. Představitelé mnoha států mají oprávněné obavy z krachů firem, extrémního nárůstu nezaměstnanosti a postupného krachu průmyslu.

Už teď v mnoha státech můžeme pozorovat, že snižování emisí na nulu má negativní dopad na mnohé podniky. Zpracování kovů nebo výroba různých výrobků právě z kovů žene majitele firem do toho, že musí modernizovat svoje podniky tak, aby byla výroba co nejekologičtější. To s sebou samozřejmě nese obrovské investice, které jsou pro řadu firem likvidační. Brusel stále přitvrzuje a už teď se zdražuje běžný život občanům, kteří si pořádně připlatí za topení i za všechno zboží, které vlivem nové daně s názvem emisní povolenky rapidně zdražuje.

Nová daň je extrémně vysoká a její problém je, že se s ní obchoduje na burze. To znamená, že za současné situace se život občanům zdraží o stovky tisíc korun ročně. Je to likvidační? Je. Co se týče elektromobilů, mají mezi firmami i běžnými občany poměrně mnoho příznivců. Mnohé firmy modernizovaly svoje vozové parky právě elektroauty. Pokud se chystáte vybrat pro svou firmu nová auta, nejspíš budete chtít právě elektroauta, na která se poskytují i dotace. Záruka na elektromobilitu je u každého výrobce těchto aut jiná. Zda pro vás bude přínosné jezdit právě tímto typem aut, je na zvážení každého.